İnternet sitesi ve Mağaza Fiyatları aynı mı?

Evet, mağazalarımız ile internet sitemizdeki ürün fiyatları aynıdır.

Teslimat Bölgeleriniz nereler?

“Kargo ile Tüm Türkiye” tüm Türkiye’den sipariş oluşturabilirsiniz.Türkiye dışına gönderim yapılmamaktadır.

Sipariş alt limit tutarı var mıdır?

Siparişlerimizde her hangi bir alt limit yoktur.

Siparişimin teslimatı için teslimat/nakliye ücreti alıyor musunuz?

Ücretsiz kargo ile sipariş verebilmeniz için sepet tutarının 500 TL ve üzeri olması gerekmektedir.500 TL altında siparişlerinizde kargo ücreti 35 TL’dir.

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Ödemeler sadece sipariş aşamasında, site üzerinden Kredi Kartı ile yapılmaktadır.

Taksit yapıyor musunuz?

Tahsilatlar tek çekim alınmaktadır. Taksit yapılmamaktadır.

Banka Kartı& Sanal Kart ile online ödeme yapabilir miyim?

Banka kartlarında ve Sanal Kredi Kartlarında provizyon/otorizasyon işlemi yapılamadığından dolayı, sitemiz üzerinden sadece Kredi Kartı ile ödeme yapabilirsiniz. Bunun nedeni gramajlı ürünlerden dolayı oluşan fiyat farkıdır.

Yemek Kartları ile online sipariş verebilir miyim?

Online ödemelerde yemek kartı kullanılamamaktadır.

Tamamladığım siparişime ürün ekleyebilir miyim?

0532 287 11 91 nolu hat üzerinden çağrı merkezimiz ile iletişime geçerek istemiş olduğunuz ürünlerin eklenmesini sağlayabilirsiniz.

İstediğim ürün stoklarda yoksa ne yapmalıyım?

Müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Stoklarımızda bulunmayan ürünler için müşteri hizmetlerimizden alternatif ürün önerisi için yardım alabilirsiniz.

Teslim edilen siparişimde eksik ürün/ürünler olduğunda ne yapmam gerekiyor?

0532 287 11 91 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımız ile irtibata geçerek siparişinizdeki eksik ürün bilgisini paylaşmanız durumunda, eksik ürününüz en kısa sure içinde adresinize teslim edilmektedir.

Siparişimi tamamen iptal/iade edebilir miyim?

Siparişiniz eğer henüz hazırlık aşamasında ise direk olarak iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Hazırlanmış ve sizlere teslim edilmek üzere yola çıkan siparişleriniz için Hesabım / Siparişlerim alanından iade talebinde bulunmanız gerekmektedir.

İptal / İade / Değişim süresi kaç gün?

İade, değişim işlem süresi teslim tarihi itibari ile 14 gün ‘dür. İade edilecek ürünün tekrardan satışa uygun olması gerekmektedir. Ürün değişim ve iadelerinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun”da belirtilen esaslar, müşteri memnuniyeti açısından alt sınır olarak kabul edilmektedir. İptal, eksik vb durumlarda işlem süresi teslim tarihi itibari ile 2 gün (48 saat)’dür. Taleplerinizi 0532 287 11 91 nolu numara üzerinden iletebilirsiniz. Ayrıca Hesabım – Siparişlerim alanından veya İletişim Formu üzerinden iletmeniz gerekmektedir. Bu süreyi aşan siparişler için maalesef işlem sağlanamayacaktır.Uyuşmazlık Halinde Yetkili MahkemeÖğün Zeytin Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin uygulanmasında, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri veya SİPARİŞVEREN/ALICI’nın ikametgahı veya hizmeti satın aldığı yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Taraflar arasında uyuşmazlık durumunda, öncelikle karşılıklı görüşme ve iyi niyet esastır. Eğer uyuşmazlık bu çerçevede çözümlenemez ise İzmir Mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

Müşteri Hizmetlerinize nasıl ulaşabilirim, çalışma saatleri nedir?

Müşteri Hizmetlerimize haftanın her günü 09:00- 20:00 saatleri arasında 0532 287 11 91 aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

ETBİS Nedir?

Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS), başlıca e-ticaret aktörlerinin kayıt altına alınması ve e-ticaret verilerinin merkezi bir yerde toplanıp işlenerek istatistiksel bilgilere dönüştürülmesi amacıyla Ticaret Bakanlığı tarafından oluşturulmuş bir bilgi sistemidir.ETBİS’in başlıca amacı internetten alışveriş yapan tüketicileri korumak, e-ticaret firmalarının bilgilerini kayıt altına alarak internette kayıt dışılığın önüne geçmek ve daha güvenli bir alışveriş ortamı sağlamaktır.

https://ogunzeytin.com.tr/

Öğün Zeytin İletişim bilgileri;

FABRİKA:

 Vatan caddesi (izmir – İstanbul yolu) No: 158 Gelenbe Mah. Kırkağaç  – MANİSA

ANA DEPO: 

 Kemalpaşa caddesi No: 268 Bornova – İZMİR

Telefon:

+90 532 287 11 91

WhatsApp:+90 532 287 11 91

E-mail:info@ogunzeytin.com.tr